Kadınlar: Sakın Öğütülmüş Eşek Arısı Yuvalarını Genital Organınıza Sürmeyin

Mazı meşesi
Meşe uru

Tamponlar, vücut için güvenli sertifikalı seks oyuncakları, doktor onaylı aletler ve vücuda sokulan belli yardımcılar dışında herhangi bir şey kadınların genital organlarına kesinlikle değdirilmemelidir.

”Tuhaf bir akıntı ya da kötü bir koku aldığımda ne yapmalıyım?” Büyük soru. Elbette ki ilk iş doktora gidilmelidir. Örneğin, mantar enfeksiyonu kapıldığında yapılacak iş çok basittir. Eczaneye gidip bir krem alınır ve hoop enfeksiyon gider. Diğer pek çok enfeksiyon, doktorun yazacağı, kısa süreli kullanılan antibiyotik kremlerle hallolur. Ama nedense, insanlar hala ne bulurlarsa genital organlarına sürmekte ısrar edebiliyorlar maalesef.

Bunun ortaya çıkan son örneği, meşe uru denen oluşum. Urlar, ağaçlarda, eşek arıları dallarına larva bıraktığında ortaya çıkan anormal oluşumlardır. Bazı ağaçlar, içlerinde böceklerin büyümesini rahatsız edici bulur ve larvanın etrafında top şeklinde sert bir kabuk oluşturur. Ufak kurtçuklar, dışarı çıkıncaya kadar bu kabuğu yerler. Bunların dışının öğütülüp, içindekilerin pudra şeklinde kadının genital organına dökülmesi olayları ortaya çıkmıştır. İçlerinde bazı anti-bakteriyel maddeler olduğu öne sürülmüştür. (Belki de vardır.) Hindistan, Malezya, Çin ve Orta Doğu’nun bazı yerlerinde kadınlar, enfeksiyonu bu şekilde tedavi etmektedir. Çünkü, yeni doğum yapmış annelerin, bakteriyel enfeksiyona yakalanmaları ya da tuhaf vajinal akıntılara maruz kalmaları sık görülen bir durumdur.

Zaman içerisinde, bu kullanım şekli, şu antibiyotik bitkiyi zararlı bakteriyi öldürmek için kullan yerine genital organını sıkılaştırmak için şu bitkiyi kullan şeklinde değişime uğradı. Genellikle annelerin kullanması da bebekten öncesine dönüş çabalarını gösteriyor olabilir. Burası kesin değil. Her durumda, meşe urları, kesinlikle kaçınmanız gereken önemli yan etkilere yol açabilirler. Örneğin duş alırken vajinayı temizlemeye çalışmak, hiç bir şey ters gitmiyorken, orada yaşayan normal, yararlı bakterileri mahvetmektedir. Bu sebepten, cinsel ilişki yoluyla bakteriyel vajinozis kapabilirsiniz. İnsan vücudu, evrimsel olarak, seks yapabilecek şekilde dizayn edilmiştir. Vajinal flora, sürpriz bir biçimde çok narin bir dengede bulunur- rastgele bitkilerle bozulmaması gerekir- ve vajinalar çoğunlukla kendi kendilerini onarabilmektedirler.

Öğütülmüş meşe uru sürmek, en iyi durumda, hiç bir şey yapmayacaktır. En kötü durumda ise, kötü bir enfeksiyona neden olacaktır. Urlar, yoğun olarak damarları büzücü maddeler içermektedir, bunlar vajinada kuruluğa ve iritasyona neden olurlar. Hatta, daha da ileri giden bazı meşe uru satıcıları, vajinal kuruluğu, partnerinizle ilişkinizi güzelleştiriyor diye savunmaktadırlar. Tahriş olacak kadar kuruluğu kimse istemez elbette.

Eğer, gerçekten üzülüyorsanız, vücudunuzu sıkılaştırmanın başka yolları da var. Örneğin, Kegels egzersizleri, pelvik taban kasınızı sıkılaştırmakla kalmayıp, cinsel açıdan da fayda sağlayabilir. Aynı zamanda, daha çok orgazm olmanın da pelvik taban kasını ayarlamakta faydası olmaktadır. Seçim sizin: Yabancı maddeleri cinsel organınıza sürmek mi yoksa daha fazla orgazm olmak mı? Bu bir bulmaca gerçekten.