“Marslı” filminin yeni fragmanında Matt Damon’ı Mars’ta işe koyulurken izliyoruz

Acaba hayatta kalmayı başarabilecek mi?

Dünya üzerindeki bazı insanlar (örneğin Elon Musk) Mars’ı ziyaret etmeyi dört gözle bekliyor. Fakat şu anki haliyle Kızıl Gezegen, Marslı filminin yeni fragmanında da görüldüğü üzere oldukça acımasız. Andy Weir’ın aynı isimli çok satan romanından uyarlanan ve merakla beklenen filmin yönetmeni Ridley Scott, NASA astronotu Mark Watney’nin bir kaza sonucu gezegenin yüzeyinde mahsur kaldıktan sonra Mars’ta hayatta kalma macerasını anlatıyor.

Yayınlanan yeni ve daha uzun fragmanda uzayın ve kızıl Mars yüzeyininin harika görüntülerini izlemekle kalmıyoruz, aynı zamanda daha kararlı olan Watney’in sesini şu tüyler ürpertici cümleleri kurarken duyuyoruz: “Seni temin ederim bir noktada işler yolunda gitmeyecek ve diyeceksin ki ‘Buraya kadar, sonum böyleymiş’. Ya kabul edersin ya da işe koyulursun”- işte Watney’in yaptığı tam da bu.

Watney’in fragmanda açıkladığı gibi sadece 30 gün için tasarlanmış bir habitatta dört yıl yetecek gıda ve suyu üretmenin yollarını bulması gerek.  Film, tıpkı romanda olduğu gibi, Mars görevinin daha önce izlediğimiz filmlere kıyasla daha “gerçekçi” bir tasvirini yapmak için oldukça gayret ediyor ve NASA’nın da katkısıyla bunu gerçekleştiriyor.

Ayrıca, tüm filmin Matt Damon’dan oluştuğunu düşünüyorsanız oyuncular arasında Kate Mara, Jeff Daniels, Donald Glover, Chiwetel Ejiofor, ve Kristen Wiig gibi yıldızların da olduğunu bilmelisiniz. Film 2 Ekim’de sinemalarda gösterime girdiğinde nasıl oynadıklarını hep birlikte izleyeceğiz.