Logo tasarım bir markanın imajını oluşturur ve algıları sağlamlaştırır

0

Yıllardır isimleri iyi bilinen markalardan bahseder dururuz. Reklam ve pazarlama faaliyetlerinden bu alanda yaptıkları yatırımlara kadar her detay konuşulur ve marka bilinirliği bir kat daha artmış olur. Logo tasarım için Sadeceon size harika bir freelancer desteği sunuyor. Bu ihtiyacın kaynağı nedir? Bu sektöründe öncü markaların bilinirliği nereden geliyor? Ürünün kalitesinden mi yoksa insanda uyandırdığı hislerden mi?

Logo! Evet, yanlış okumadınız. Yıllar boyu bu en sevilen markalar zaman zaman logolarında minik değişiklikler yaparak kendilerini sürekli güncel ve gelişimde tuttular. Logo tasarım için Sadeceon üzerinden alacağınız hizmet için “Küçük bir nüans ne kadar etkili olabilir ki?” demeyin. Logoda kullanılan renkten tercih edilen yazı tipine kadar her şey, bir markanın insanda uyandırdığı algı ile bağdaşır. İster yazı, ister sembol olsun. Kullandığınız renge kadar ince eleyip sık dokumalısınız.

Marka algısı nasıl yaratılır? Sadece reklamla değil elbette. Bir potansiyel müşterinin logonuza maruz kaldığı süre oldukça önemlidir, bunun kadar önemli bir diğer şey ise logo dizaynıdır. Bu tasarım şirketin veya bireyin yaptığı işten vizyonuna kadar her şeye dair mesajlar verir. Logoda fazla renk kullanımı, kafa karışıklığına yol açabilir ve odağı başka yönlere çekebilir. Bu noktada logo tasarım için Sadeceon üzerinden çalışan freelancerlar ile çalışabilirsiniz. Alanında uzman bir freelancer sayesinde çok konuşulan bir logoya sahip olabilirsiniz!

Marka Kimliğini Sağlamlaştıran Logo Detaylara Dikkat Edilerek Tasarlanmalıdır

Günümüzde en bilinen markaların logoları arasından hala sembolünün sırrı çözülemeyen logolar bulunuyor. Bu durum hedef kitlede bir merak uyandırırken bir yandan da ürüne karşı bir ilgi beslenmesini sağlıyor. Bir klasik örnek olarak iştah açıcı yönüyle bilinen kırmızı rengi dünyaca ünlü fast food markaları tarafından hem logo tasarımlarında, hem ürün ambalajlarında, hem de billboard ve online reklamlarında sıklıkla kullanılıyor. Mavi rengi huzur ve dinginliği temsil ettiği için araba ve ev kokusu gibi spreyler için kullanılabiliyor. Yeşil rengi doğayı çağrıştırdığı için doğayı koruduğunu göstermek isteyen markalar tarafından logolarda ve reklamlarda çokça kullanılıyor.

Logonun önemini vurgulayan bir reklam da zamanında Audi’den geldi. Rakiplerinin özelliklerini birer halka olarak gören ve tüm özelliklerini barındırdığını logosunda vurgulayarak ciddi bir mesaj veren marka, günümüzde hala logosuna bakıldığında o reklamın akıllara gelmesi ile gerçek bir pazarlama harikasına imza attığını kanıtlıyor. Buradan anlaşılacağı üzere logo sadece websitede yayınlanacak bir içerik olarak görülmemeli ve bu noktada ucuza kaçılmamalı. Yarın veya öbür gün çekilen bir reklam filminden tutun da sosyal medya üzerinde bir benzetmeye kadar pek çok noktada söz sahibi olmanıza yarayacak bir desene sahip olabilir.

Logo Tasarım İçin Online Platformlardan Faydalanılabilir

Her şeyden önce profesyonel bir hizmet. Logo tasarım için Sadeceon sitesini tercih ettiğiniz zaman site üzerinden ilgili kategoriyi seçerek alt dalları ve bu dallarda hizmet sunan freelancerların iş ilanlarını görüntüleyebilirsiniz. Almak istediğiniz hizmet ve bütçenize göre kıyas yaparak seçimde bulunabilirsiniz. Logo tasarım için Sadeceon freelancer desteği sizin için yeterli olacaktır.

Marka kimliğinizi vurgulayacak, hedef kitle tarafından büyük ilgiyle karşılanacak, yaptığınız işi doğru bir şekilde yansıtacak bir logoya sahip olmaya hazır mısınız? Beraber çalışacağınız freelancer ve alacağınız hizmetin süreci ile alakalı detaylı bilgiye Sadeceon üzerinden ulaşabilirsiniz. İş ilanlarına tıklayarak freelancerın ortalama yanıtlama süresi, o sırada üzerinde çalıştığı sipariş sayısını ve siparişi teslim ettiği süreyi öğrenebilirsiniz. Markanızın geleceği sizin elinizde ve hayal ettiğiniz konuma ulaşmanız zor değil, yeter ki stratejik kararlar almayı unutmayın!

 

İlandır.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz